Pozycjonowanie wewnętrzne
W ramach pozycjonowania strony uwzględniam pozycjonowanie wewnętrzne, które polega na odpowiednim dopasowaniu haseł strony do treści szukanych przez potencjalnego klienta, adresata haseł. W tym celu wykonuję research, przeprowadzam analizę rynku, obserwuję konkurencję.
Sprawdzam stan techniczny strony, jej skład, treści i content w tym opisy i metaopisy. Analizuję stronę pod wieloma względami.
Pozycjonowanie zewnętrzne
Związane jest z opłatami na rzecz firm zajmujących się reklamą w internecie. Popularne narzędzia do podnoszenia twojego wyniku wśród zapytań w wyszukiwarkach typu google są zazwyczaj płatne. Sposób rozliczenia może być stały w postaci miesięcznego abonamentu. Może być jednorazowy z określeniem maksymalnego budżetu na jedną kampanię. W ramach współpracy długoterminowej pomożemy ci skonfigurować konto AdWords i przeprowadzić kampanię skierowaną w odpowiedni sektor na rynku, grupa, obszar, z dokładnością lokalizacyjną do obszaru miasta. Pomożemy również przy implementacji kodu analytics.
SEO – Search Engine Optymization
Różne definicje i sposoby interpretowania tego czym jest pozycjonowanie bierze się z różnorodności. Istnieje wiele wtyczek, pluginów, motywów, które ułatwiają pisać strony pod kątem ich poprawności seo. Strony mają spełniać warunki i zasady firm dostarczających informacje takich jak: google, bing, aol. Każda z firm ma własne wymagania dotyczące poprawnie zredagowanej treści. Pod skrótem SEO mieści się w związku z tym bardzo pojemna dziedzina wiedzy, która łączy umiejętność budowania, projektowania stron i wdrożenia ich na rynek konsumencki poprzez takie kanały wyszukiwania jak: google.com, bing.com itp.
Pozycjonowanie płatne
Pozycjonowanie płatne polega na reklamowaniu się za pośrednictwem płatnych usług internetowych. Takich jak prywatne fora, katalogi i blogi specjalistyczne, portale skupiające informacje o firmach, o ich danych kontaktowych, specjalizacjach.