Jaka nazwa strony
Nazwa strony powinna składać się z conajmniej trzech słów i nie przekraczać siedmiu. Słowa powinny streszczać charakter Twojej działalności w ten sposób, żeby klient nie miał wątpliwości gdzie się znalazł i co aktualnie przegląda.
Dobra nazwa
Dobra nazwa jest pierwszą informacją, którą zobaczy klient. Dobre nazwy są łatwe do zapamiętania, opisują jednoznacznie profil działalności, nie wprawiają w zakłopotanie, są czytelne i dobrze komunikują o treści zamieszczonych na stronie.
Nazwy długie i krótkie
Z reguły lepiej zapaiętywalne i bardziej przejrzyste są nazwy krótkie. Natomiast dłuższą nazwę łatwiej jest wypozycjonować.
Nazwa a domena
Nazwa strony ją streszcza i przypomina jej krótki opis, natomiast domena to słowo, które znajduje się w pasku adresu po http:// i przed końcówką domeny – np. -pl, -com.
Na przykład:
Adres mojej strony : https:// – znaker – .com
znaker.com – to domena,
a Minimalne i responsywne, szybkie i oryginalne strony internetowe – to opis strony.